Bij de finish op de laatste dag werden ze onthaald door niemand minder dan onze Sterkselse Os en kregen ze een prachtige medaille uitgereikt. Onder het genot van een heerlijk ijsje, gesponsord door Kinderbeurs Sterksel en HSLnet, of een drankje konden ze heerlijk genieten van hun prachtige prestatie.



Om 20.00 uur was het tijd voor de prijsuitreiking, vanwege ons jubileum. De jury had het er maar moeilijk mee om uit alle outfits, gekke haren en foto's de winnaar te kiezen, maar uiteindelijk is dit toch gelukt en konden de winnaars met een mooie beker en cadeau naar huis.



We willen iedereen bedanken die ons geholpen heeft deze Avondvierdaagse weer mogelijk te maken en zien jullie graag volgend jaar weer terug.